W dniu 12.02.2009 odbyła się konferencja poruszająca problematykę systemu powiadamiania ratunkowego w Polsce.
ORGANIZATOR
Zdrowie i Zarządzanie Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
CEL KONFERENCJI
Celem konferencji jest przedstawienie założeń Systemu Powiadamiania Ratunkowego w Polsce w kontekście nowelizacji ustawy o ochronie przeciwpożarowej. Podczas konferencji omówione zostaną m. in. współczesne narzędzia technologii dysponowania, systemy zarządzania informacją wykorzystywane w zarządzaniu kryzysowym, zadania lekarza koordynatora ratownictwa medycznego oraz rola i proces kształcenia dyspozytorów medycznych w Polsce. Dodatkowym tematem poruszonym podczas konferencji będzie przedstawienie funkcjonowania numeru alarmowego 112 w sąsiadujących z Polską krajami – Czechach i Słowacji. Konferencja adresowana jest m. in. do pracowników Państwowej Straży Pożarnej, dyrektorów Wydziałów Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa, wojewodów oraz szefów stacji pogotowia ratunkowego.
Pani Ewa Kopacz
Minister Zdrowia
Pan Antoni Podolski
Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych i Administracji
nabryg. Wiesław Leśniakiewicz
Komendant Główny Państwowej Straży Pożarnej
Pan Jerzy Miller
Wojewoda Małopolski
Organizatorzy zastrzegają sobie prawo odwołania
konferencji lub zaproponowania alternatywnego terminu